Medlemsaktiviteter

• Vi önskar alla spel- eller prat-sugna medlemmar välkomna till våra avgiftsfria trivselkvällar i golfhallen varje torsdag kl. 18.00-21.00 tom 14:e mars

• På onsdagar träffas damerna och spelar tävling under trevliga och lättsamma former.
    Anmälan till damgolfen sker via tävlingskalendern i GiT. Förutom till månadsavslutningarna och några enskilda tävlingar anmälan sker i Messenger-gruppen. Man kan begära sen eller tidig starttid. Sen starttid gäller från kl.17:00.

Kostnad för hela säsongen: 350:-

Kostnad/tävling: 50:-/gång

Betalas med swish till: 123-050 99 43

Tävlingsprogram för säsongen 2024 hittar ni här: https://www.arjangsgk.se/tvlingsprogram-damgolfen

• På torsdagskvällar finns det möjlighet för medlemmar (herrar, nybörjare som rutinerad) att delta i en informell sällskaps-tävlingsrunda över 9 hål i uppsluppen anda. Vi träffas mellan 16-17 och första boll slår ut kl 17. Upplägget för kvällen informeras på plats eller lite i förtid via en grupp på “Messenger”. Vi spelar i regel poängboggey, slaggolf eller någon specialare. Deltagarna lottas in i det antal bollar som bestäms utifrån antal deltagare för kvällen. Anmälan görs på plats så vill man delta så är det bara att komma dit före kl 17 så blir man lottad in i en boll.

Mer information inför säsongen 2024 kommer när det närmar sig säsong.

• Nu finns även möjlighet att hyra Padelbana vid ÅGK. Racketar och bollar kan hyras i receptionen.

• Boulebana

Nu kan man även spela Boule vid Årjängs GK. Banan är belägen i nära anslutning till restaurangen. Klot finns att låna i receptionen.